عمل بینی

بهترین دکتر جراح پروتز سینه در تهران

0
(0)

امروزه تمام افراد جامعه در هر سن و سالی که هستند در پی یافتن استانداردهای زیبایی در صورت و بدن خود هستند. داشتن اندام زیبا و خوش‌تراش خواسته هر خانمی است، چراکه تناسب اندام باعث اعتماد به نفس او می‌شود. یکی از مواردی که در ده‌های اخیر بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته است داشتن سینه‌های خوش‌فرم است.

با انجام جراحی پروتز سینه می‌توانید با سینه‌های افتاده و کوچک خداحافظی کنید و سینه‌های خوش‌فرم را به خودتان هدیه دهید. هنگامی که تصمیم گرفتید این عمل را انجام دهید باید به دنبال بهترین دکتر جراح پروتز سینه بگردید. در این مقاله ویژگی‌های یک جراح خوب را توضیح می‌دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

پروتز سینه چیست؟

در پروتز سینه جراحی ماده‌ای روی عضله قفسه سینه قرار می‌دهد که این ماده در دو نوع ژل سیلیکونی یا سالین موجود است. نوع پروتز از نظر قیمت، کارکرد، نوع فرمی که به سینه می‌دهد متفاوت هستند. جراح بر اساس درخواست بیمار و هدف از جراحی یکی را به بیمار پیشنهاد می‌دهد.

پروتز-سینه-چیست

جراحی پروتز سینه به چه دلیل انجام می شود؟

مشکلاتی از قبیل اختلالات هورمونی مانند کم بودن هورمون‌های زنانه و کم کاری تیروئید و یا مشکلات ژنتیکی سبب کوچک بودن سینه‌ها می‌شود. افزایش سن، شیردهی و بارداری نیز باعث افتادگی، نامتقارن توخالی شدن سینه‌ها شوند.

مورد دیگر بیماری‌هایی از جمله سرطان سینه است. در برخی موارد پزشک مجبور می‌شود که سینه را تخلیه کند نداشتن این عضو باعث آسیب به روحیه فرد می‌گردد. در این صورت می‌توان با انجام پروتز سینه این نقص را جبران کرد.

بهترین سن برای انجام جراحی پروتز سینه

بهترین زمان برای انجام پروتز سینه بعد از بلوغ و زمانی است که بدن به طور کامل رشد کرده است. به همین دلیل این جراحی برای افراد کمتر از 18 سال انجام نمی‌شود. همچنین به دلیل خطرات احتمالی انجام این عمل برای افراد بالای 50 سال بسیار ریسک پذیر است. سنین بین 19 تا 34 سالگی محبوب‌ترین سن برای انجام جراحی پروتز سینه است، هرچند که در سنین بالاتر نیز این عمل با حساسیت بیشتر انجام می‌شود.

برای انجام پروتز سینه مهم‌ترین و اصلی‌ترین گام انتخاب پزشک مناسب است. برای یافتن بهترین جراح پرتز سینه بهتر است لیستی از پزشکانی که این عمل را انجام می‌دهند تهیه کنید و سپس با مقایسه کردن آن‌ها در مواردی مانند مدرک، سابقه کاری، طرف قرارداد جراح با کلینیک یا بیمارستان و در نهایت مشاوره‌های قبل از عمل بهترین پزشک از نظر خودتان را انتخاب کنید. در ادامه هر مورد را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

داشتن مدرک

این جراحی تنها به وسیله جراح فوق تخصص این رشته انجام می‌شود. پس به این نکته توجه کنید که به پزشکی مراجعه کنید که حداقل دارای مدرک عنوان شده از یک دانشگاه معتبر باشد. البته درست است که داشتن مدرک و فارغ‌التحصیلی از یک دانشگاه معتبر دلیل حتمی بر مهارت فرد نیست اما بی‌شک فردی که مدت زمان بیشتری صرف تحصیل کرده و مدرک بالاتری دارد از لحاظ علم و دانش نیز تسلط بیشتری دارد.

داشتن سابقه کاری موفق

تجربه دستاوردی است که در طی زمان و با انجام آزمون و خطاهای بسیار به وجود می‌آید. بنابراین می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث می‌شود یک جراح پلاسیتیک عنوان بهترین دکتر جراح پروتز سینه را بگیرد تجربه و سابقه کاری او است. برای جلوگیری از بروز هرگونه عوارض خاصی باید قبل از انتخاب جراح خود نمونه کارهای او را بررسی کنید.

ویژگی-های-بهترین-دکتر-جراح-پروتز-سینه

ایمنی در حین عمل

جراحی که انتخاب می‌کنید باید عمل را در بهترین و بروزترین بیمارستان و یا کلینیک انجام دهد و در حین عمل تمامی استانداردها و پروتکل‌های ایمنی را در جهت حفظ سلامت بیمار رعایت کند. تا از بروز هرگونه خطر برای سلامت بیمار جلوگیری نماید.

مشاوره و راهنمایی

به دلیل اینکه اغلب جراحی‌های پروتز سینه غیر ضروری هستند و صرفا به دلیل وسواس افراد انجام می‌شود، در جلسات مشاوره پزشک باید تمام جوانب را در نظر بگیرید.

بهترین دکتر جراح پروتز سینه در مرحله اول باید سلامت شما را در نظر می‌گیرد و اطلاعات کامل و درستی درباره دوره نقاهت، عوارض احتمالی پس از عمل، نحو انجام عمل وغیره ارائه دهد تا شما بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

همچنین باید درمورد عمل‌هایی که قبلا انجام داده‌اید، حساسیت‌های دارویی و اینکه در حال حاضر چه بیماری دارید و چه داروهایی مصرف می‌کنید اطلاعات کامل به جراح خود بدهید. تا جراح بتواند ایده‌آل‌ترین شرایط را برای عمل شما فراهم کند.

اگر پس از تخلیه سینه به دلیل سرطان سینه می‌خواهید پروتز انجام دهید نیز باید درباره روند بیماری و درمان خود از جمله شیمی درمانی، پرتو درمانی و داروهایی که مصرف می‌کنید با پزشک خود صحبت کنید و پرونده پزشکی خود را در اختیار او قرار دهید.

در دسترس بودن جراح

جراحی پروتز سینه جزو آن دسته عمل‌هایی است که پس از عمل ممکن است دچار عوارض خاصی بشوید و به همین دلیل احتیاج فوری به پزشک خود دارید. بهترین دکتر جراح پروتز سینه باید همیشه در دسترس بیماران خود باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بیمار بتواند با خود پزشک یا دستیاران او در ارتباط برقرار کند.

نحوه مشاوره با بهترین دکتر جراح پروتز سینه

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قبل از عمل جراحی باید انجام دهید مشاوره با پزشک است. پس از اینکه چند جراح را انتخاب کردید باید در جلسات مشاوره‌ای که شرکت می‌کنید آن ها گزینش کرده و از میان آن‌ها بهترین دکتر جراح پروتز سینه را انتخاب کنید.

در این جلسات شما می‌توانید سوالاتی درباره تجربه جراح، روند جراحی، دوران نقاهت، انتظار خود از عمل، نوع پروتز سینه و  طرف قرار دارد با کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها را از پزشک خود بپرسید. علاوه بر این پزشک باید عکس قبل و بعد عمل‌های پیشین خود را به شما نشان دهد‌‌. پس از اتمام جلسات مشاوره شما می‌توانید بهترین دکتر جراح پروتز سینه را انتخاب کنید.

بهترین-دکتر-جراح-پروتز-سینه

کلام آخر

انجام جراحی پروتز سینه عملی بسیار حساس و مهم است. با انجام این عمل می‌توانید سینه‌های خوش‌فرم به دست آورید و به زیبایی بیشتر اندام خود کمک کنید. طبق مطالب گفته شده مدرک، مهارت و تجربه جراح می‌تواند درصد بالایی از موفقیت عمل را تضمین کند. پس با تحقیقات درست و پرسیدن سوالات مهم در جلسات مشاوره بهترین دکتر جراح پروتز سینه را انتخاب کنید و زیبایی موفق بدون هیچ عارضه خاصی را تجربه کنید. مرکز فوق تخصصی جراحی زیبایی ایران لیپوماتیک. سلامتی و زیبایی شما هر دو برای ما بسیار ارزشمند است ما با گروهی متخصص و قابل اطمینان در کنار شما خواهیم بود.

لطفاً امتیاز خود را به این مطلب ثبت کنید

روی نماد ستاره بزنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز امتیاز خود را ثبت نکرده اید؟! خوشحال می شویم میزان رضایت شما را بدانیم

امتیاز شما ثبت شد از شما متشکریم :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

خیلی متاسفیم که این مطلب برای شما مفید نبود

ما را در بهبود این پست یاری کنید

لطفا پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید که چطور میتوانیم مفیدتر باشیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا