عمل بینی

انواع روش های عمل سینه برای بزرگ کردن سینه

0
(0)

بزرگ کردن سینه یک عمل جراحی رایج است که اندازه سینه‌ها را افزایش می‌دهد و فرم آنها را نیز بهبود می‌‌بخشد. زنانی که از سینه‌های خود به دلیل عوامل ژنتیکی، زایمان و شیردهی، کاهش یا افزایش وزن، بیماری یا هر دلیل دیگری ناراضی هستند، می‌توانند کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی بزرگ کردن سینه باشند. اگر یکی از موارد بالا باعث تمایل شما به انجام این عمل شده است و اکنون تصمیم دارید تا ظاهر سینه‌های خود را به آنچه در ذهن دارید نزدیک کنید، پیشنهاد مدایران به شما این است که قبل از هر تصمیمی اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کنید تا در مورد گزینه‌هایی که پیش‌رو دارید آگاهی لازم را داشته باشید. ما در این مقاله با مروری کوتاه به روش‌های متداول برای بزرگ کردن سینه می‌پردازیم؛ بنابراین با ما همراه شوید.

انواع روش‌های بزرگ کردن سینه کدا‌مند؟

دو روش اصلی برای انجام جراحی بزرگ کردن سینه وجود دارد: جراحی ایمپلنت یا پروتز سینه و جراحی بزرگ کردن سینه با انتقال چربی. هر دوی این روش‌ها در درون خود دارای گزینه‌های مختلفی هستند که بر اساس نیاز و خواست بیمار، از موارد ویژه و متناسب با وضعیت او استفاده می‌شود.

جراحی پروتز یا ایمپلنت سینه

با بیش از ۲۰۰۰۰۰جراحی انجام شده در هر سال در دو دهه گذشته (طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا)، ایمپلنت سینه محبوب‌ترین شکل بزرگ کردن سینه در ایالات متحده است. پروتز سینه برای زنانی که از میزان پر بودن سینه‌های خود ناراضی هستند یا زنانی که سینه‌هایی با اندازه‌های متفاوت دارند (چه به دلیل ژنتیک و چه به دلیل ماستکتومی) روشی موثر به حساب می‌آید. قرار دادن پروتز در داخل سینه‌ها نیاز به یک جراحی ساده دارد که معمولاً تحت بیهوشی انجام می‌شود. جراحی پروتز سینه می‌تواند در سه زمینه خاص کمی متفاوت باشد: مواد استفاده شده در ساخت پروتز، برش‌های لازم برای انجام جراحی و محل جای‌گذاری پروتز.

مواد پروتز سینه

امروزه، پروتز‌های سینه معمولاً از جنس سیلیکون یا سالین(آب‌نمک) هستند. ایمپلنت‌های سیلیکونی بیشتر احساس بافت طبیعی سینه را به همراه دارند. ایمپلنت‌های سالین با آب نمک استریل پر می‌شوند و به‌طور‌کلی مقرون به صرفه‌تر از ایمپلنت‌های سیلیکونی هستند. هر نوع ایمپلنت مزایا و معایب خاص خود را دارد. برای درک بهتر نحوه انتخاب بین این دو پروتز می‌توانید به مقاله جامع مدایران در مورد انواع پروتز سینه رجوع کنید.

پروتز سینه
پروتز سینه

انواع برش برای انجام جراحی پروتز سینه

بسته به فرم و وضعیت بدن شما، نوع و اندازه ایمپلنت، و ترجیحات شما و جراح‌تان، ایمپلنت سینه می‌تواند با استفاده از یکی از سه نوع برش رایج برای انجام این جراحی انجام شود. این برش‌ها شامل برش زیر سینه‌ها، ناحیه نزدیک به زیر بغل یا اطراف ناحیه نوک سینه می‌شود.

محل جای‌گذاری پروتز در سینه

تکنیک‌های پروتز سینه در طول سال‌ها به روش‌های مختلفی بهبود و تکامل یافته است. امروزه پروتز‌های سینه را می‌توان هم پشت بافت سینه در جلوی عضله سینه‌ای (جای‌گذاری زیر غده‌ای) یا پشت عضله سینه(جای‌گذاری زیر عضلانی) قرار داد. جراح پلاستیک می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری در مورد محل مناسب برای قرار دادن پروتز در بدن‌تان کمک کند.

انتقال چربی به سینه

دومین گزینه برای بزرگ کردن سینه‌ها، یعنی استفاده از انتقال چربی، گزینه‌ای کم تهاجمی به حساب می‌آید. انتقال چربی به سینه به زنان این امکان را می‌دهد که سینه‌های خود را به طبیعی‌ترین شکل ممکن بزرگ کرده و کانتور کنند. این روش برای خانم‌هایی که می‌خواهند سینه‌هایی بزرگ‌تر داشته باشند و در عین حال در سایر نقاط بدن‌شان دارای چربی اضافی هستند ایده‌آل است. برای به دست آوردن نتایج خوب از روش انتقال چربی، سینه‌های شما باید از قبل فرم خوبی داشته باشند؛ زیرا با استفاده از این روش فقط افزایش اندکی در حجم سینه‌ها مشاهده خواهید کرد.

برای برداشت چربی که به عنوان پرکننده طبیعی سینه‌ها استفاده می‌شود، پزشک از لیپوساکشن استفاده می‌کند(معمولاً ترکیبی از لیپوساکشن بر‌پایه آب و لیزر یا با فرکانس رادیویی) تا به آرامی چربی را از نواحی مورد نظر بدن خارج کند. این نواحی می‌تواند شامل قسمت‌هایی مانند کمر، ران‌ یا حتی بالای بازوها یا ترکیبی از چندین ناحیه باشد. پس از برداشتن چربی از این نواحی، پزشک آن را از طریق دستگاهی خاص به سینه‌ها‌یتان منتقل می‌کند و شکل و فرم دلخواه را به آنها می‌دهد.

روش انتقال چربی برای زنانی که استفاده از پروتز را دوست ندارند و به دنبال بهبودی سریع‌تر هستند یا از قرار گرفتن در معرض تیغ جراحی می‌ترسند، جذاب است. خوب است بدانید که این روش را می‌توان با ایمپلنت سینه نیز ترکیب کرد تا ناهنجاری‌های کوچک پس از جراحی را به خوبی برطرف کند. با این حال، توجه داشته باشید که بسیاری از زنان کاندیدای ایده‌آلی برای عمل انتقال چربی به سینه نیستند و با انجام پروتز سینه به نتایج بهتری دست خواهند یافت.

بزرگ کردن سینه
بزرگ کردن سینه

سخن پایانی

اگر به بزرگ کردن سینه با پروتز یا انتقال چربی علاقه‌مند هستید، اولین قدم شما برای زیبا جلوه دادن سینه‌هایتان، برنامه‌ریزی برای دریافت مشاوره از یک جراح پلاستیک ماهر است. مهم است که به طور کامل درباره مزایا و معایب هر گزینه تحقیق کنید و قبل از انتخاب روش مورد نظر‌تان برای انجام جراحی بزرگ کردن سینه، اطلاعات کافی در دست داشته باشید. بدن همه ما با هم متفاوت است، بنابراین روش رسیدن به مقاصد زیبایی نیز در هر فرد می‌تواند متفاوت از فرد دیگر باشد. برای شروع گفتگو و مشاوره شخصی، همین امروز با ما تماس بگیرید!

Tennessee’s Premier Plastic Surgery Clinic

لطفاً امتیاز خود را به این مطلب ثبت کنید

روی نماد ستاره بزنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز امتیاز خود را ثبت نکرده اید؟! خوشحال می شویم میزان رضایت شما را بدانیم

امتیاز شما ثبت شد از شما متشکریم :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

خیلی متاسفیم که این مطلب برای شما مفید نبود

ما را در بهبود این پست یاری کنید

لطفا پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید که چطور میتوانیم مفیدتر باشیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا