بینی نیمه فانتزیعمل بینی

بینی نیمه فانتزی به چه صورت‌هایی میاد؟

0
(0)

هنگامی‌ که صحبت از عمل‌های جراحی زیبایی به میان می‌آید، همواره عمل جراحی بینی در رتبه اول قرار می‌گیرد. چه در میان ما ایرانی‌ها چه در میان جهانیان، عمل جراحی بینی به‌ عنوان یکی از عمل‌های جراحی شناخته می‌شود که می‌تواند تأثیرات بسیار زیادی در زیبایی صورت ما داشته باشد. پس اگر شما نیز می‌خواهید با هزینه‌های نسبتاً مقرون‌ به‌ صرفه، تغییرات زیادی را در صورت خود ایجاد کنید و ظاهر دوست‌داشتنی‌تری داشته باشید، عمل بینی برای شما انتخاب خوبی خواهد بود. انواع گوناگون و متفاوتی از فرم‌های بینی برای پیاده ‌سازی روی صورت زیبا جویان وجود دارد که هرکدام از این فرم‌ها، ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. در ادامه این مقاله ما می‌خواهیم برای شما بگوییم که بینی نیمه فانتزی به چه صورت‌هایی میاد و آیا شما کاندید مناسبی برای عمل بینی خود به حالت نیمه فانتزی هستید یا خیر.

اگر به‌ دنبال عمل زیبایی بینی هستید، حتماً با ما تا انتهای محتوا همراه بمانید تا بتوانیم شما را بیشتر در زمینه عمل بینی نیمه فانتزی راهنمایی کنیم.

عمل بینی نیمه فانتزی چیست؟

عمل بینی نیمه فانتزی همان‌ طور که از نام آن پیداست، عمل جراحی میباشد که برای تغییر در حالت بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این عمل، معمولاً بینی قوس پیدا می‌کند و نوک آن نیز کمی به سمت بالا کشیده می‌شود. افرادی که ظاهر بینی خود را دوست ندارند، نمی‌خواهند بعد از عمل بینی‌شان حالت طبیعی به خود بگیرد و در عین حال طرفدار بینی فانتزی نیز نیستند، فرم بینی نیمه فانتزی را برای خود انتخاب می‌کنند. در عمل بینی نیمه فانتزی، زاویه بین لب بالایی و نوک بینی شما زیاد نمی‌شود و این موضوع می‌تواند باعث شود تا حد زیادی حالت طبیعی صورت شما حفظ شود. اگر نمی‌خواهید بعد از عمل بینی شما حالت طبیعی و معمولی داشته باشد اما مدل‌های فانتزی و زیادی عروسکی را نیز دوست ندارید، عمل بینی نیمه فانتزی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

عمل بینی نیمه فانتزی به چه صورت‌هایی میاد؟

بعد از صحبت در رابطه با ماهیت عمل بینی نیمه فانتزی، حال اجازه دهید با هم بررسی کنیم که بینی نیمه فانتزی به چه صورت‌هایی میاد. شناخت مناسب‌ترین فرم صورت برای بینی نیمه فانتزی به شما کمک خواهد کرد تا بعد از عمل جراحی، شاهد نتایج اصولی‌تر و زیباتری باشید. به‌ طور کلی بینی نیمه فانتزی برای افرادی مناسب خواهد بود که صورت‌هایی نسبتاً ظریف و کوچک دارند. این بینی در کنار حفظ نسبی حالت طبیعی بینی، باعث کوچک‌تر شدن اندازه آن خواهد شد.

در عمل بینی نیمه فانتزی، نوک بینی، تیغه، پره‌ها و… به‌ طور کامل دست‌خوش تغییر می‌شوند. به واسطه همین موضوع، تنها افرادی می‌توانند بینی نیمه فانتزی را برای صورت خود انتخاب کنند، که صورت نسبتاً ظریف و کوچکی دارند. طبق فاکتورهای زیبایی ‌شناسی چهره، هنگام عمل زیبایی بینی، پزشک باید حالتی را برای بینی انتخاب کند که با سایر اجزای صورت همخوانی و تناسب مناسبی دارد. به‌ همین دلیل است که صورت‌های نسبتاً بزرگ و استخوانی، کاندید مناسبی برای عمل بینی نیمه فانتزی نیستند. زیرا بینی نیمه فانتزی، هیچ سنخیتی با سایر اجزای صورت نخواهد داشت و این موضوع باعث می‌شود تا ظاهر زیبا جو عجیب و غیرطبیعی به‌ نظر برسد.

عمل بینی نیمه فانتزی چیست
عمل بینی نیمه فانتزی چیست

بررسی انواع متفاوت بینی نیمه فانتزی 

درست است که یک ظاهر کلی برای بینی نیمه فانتزی وجود دارد، اما این فرم بینی می‌تواند زیرشاخه‌های متفاوتی داشته باشد. در ادامه برخی از مهم‌ترین انواع بینی نیمه فانتزی برای شما نام‌ برده شده‌ است.

  • بینی نیمه فانتزی گوشتی
  • بینی نیمه فانتزی استخوانی
  • بینی نیمه فانتزی نوک گرد
  • بینی نیمه فانتزی دخترانه
  • بینی نیمه فانتزی نوک‌تیز
  • و…

جمع‌بندی 

شما در این محتوا، متوجه شدید که بینی نیمه فانتزی به چه صورت‌هایی میاد و چه افرادی کاندید خوبی برای تغییر ظاهر بینی خود به نیمه فانتزی هستند. هنگامی‌ که صحبت از عمل جراحی زیبایی بینی به میان می‌آید، انتخاب فرم بینی مورد پسند بسیار پررنگ می‌شود. شما در ابتدا باید پزشک متخصص خود را انتخاب کنید. سعی کنید که با تحقیق و جستجو در فضای مجازی و پرس‌ و جو از آشنایان، پزشکی را انتخاب کنید که در زمینه عمل جراحی بینی تخصص و تجربه خوبی دارد. در ادامه، با وقت گرفتن از پزشک می‌توانید از او بخواهید که نکات پزشکی و اصولی را در رابطه با مناسب‌ترین فرم بینی برای چهره شما را بیان نماید. در این شرایط است که شما امکان این را خواهید داشت که توصیه‌های پزشک را با سلیقه خود ترکیب کنید و در انتها به یک جمع‌ بندی مناسب برای انتخاب فرم بینی مد نظرتان برسید.

با این چند قدم ساده است که شما می‌توانید عمل زیبایی نتیجه‌ بخشی را داشته باشید و بینی خود را دقیقاً به همان شکلی در بیاورید که مورد پسندتان است. بینی نیمه فانتزی یکی از پرطرف‌دارترین فرم‌های بینی برای استفاده از خدمات زیبایی جراحی بینی می‌باشد. اگر شما نیز دوست دارید تا بینی‌تان فرم نیمه فانتزی به خود بگیرد، باید حتماً به نکاتی که در این محتوا برای شما گفتیم توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: مدل بینی برای صورت کشیده

لطفاً امتیاز خود را به این مطلب ثبت کنید

روی نماد ستاره بزنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز امتیاز خود را ثبت نکرده اید؟! خوشحال می شویم میزان رضایت شما را بدانیم

امتیاز شما ثبت شد از شما متشکریم :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

خیلی متاسفیم که این مطلب برای شما مفید نبود

ما را در بهبود این پست یاری کنید

لطفا پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید که چطور میتوانیم مفیدتر باشیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا