عمل بینی

چه بینی به چه صورتی میاد؟

0
(0)

بینی به عنوان یکی از اعضای بسیار مهم در بدن انسان به شمار می رود که فرم مناسب آن، می تواند در زیبایی شما موثر باشد. با این حال افراد زیادی وجود دارند که از شکل بینی خود راضی نیستند. در چنین شرایطی این دسته از افراد تصمیم می گیرند تا به سراغ جراحی بینی بروند. عمل بینی باید به شکل طبیعی بوده و حتما زیر نظر یک پزشک مجرب انجام شود تا نتیجه نهایی حاصل شده فوق العاده باشد. علاوه بر این موضوع علاقه مندانی که قصد عمل بینی را دارند، باید قبل از هرچیزی به بررسی پاسخ این سوال که چه بینی به چه صورتی میاد؟، بپردازند.

در سال های گذشته مجموعه های زیبایی مختلفی به منظور جراحی بینی متقاضیان احداث شده اند. تمامی علاقه مندان برای دستیابی به نتیجه موردنظر خود، باید به تحلیل این مسئله که چه بینی به چه صورتی میاد؟، بپردازند. در واقع صورت هر فرد دارای ویژگی های خاصی است. در همین راستا فرم بینی موردنظر باید با توجه به صورت او انتخاب شود.

اهمیت فرم بینی در هر صورت

افرادی که توجه زیادی را به فرم بینی خود برای جراحی ندارند، ممکن است نتیجه حاصل شده از جراحی آن ها رضایت بخش نباشد. بنابراین قبل از هرچیزی باید بدانید که چه بینی به چه صورتی میاد؟ و از اهمیت این موضوع با خبر شوید. افراد گوناگون ممکن است دارای صورت گرد، بیضی، قلبی، مستطیلی، الماسی و … باشند. برای عمل هرچه بهتر بینی در این چهره ها، نیاز است تا پزشک موردنظر تحلیل های مخصوص خود را انجام دهد. در واقع پزشک شما به وسیله دانش زیبایی شناختی، می تواند بهترین فرم بینی را با توجه به شکل صورت شما و ویژگی هایی که در اختیار دارید، به شما معرفی کند. در نظر داشته باشید که پزشک تلاش می کند تا فرم ایده آل و مناسب هر صورت را شناسایی کرده و سپس از نظر شما برای بهبود نتیجه استفاده کند. قطعا نظر بیمار مسئله ای بسیار مهم بوده که پزشک دقت ویژه ای را به آن خواهد داشت.

چه بینی به چه صورتی میاد
چه بینی به چه صورتی میاد

 

چه بینی به چه صورتی میاد؟

هیچ زمان نمی توان یک پاسخ مشخص را برای این سوال که چه بینی به چه صورتی میاد؟، داشته باشیم. علت این مسئله نیز تفاوت میان چهره های گوناگون است. هر فرد از چشم ها، ابرو، لب، چانه و … متفاوتی نسبت به دیگری بهره مند می باشد. بنابراین انتخاب بینی ایده آل برای هر صورت فرآیند دشواری است که معمولا با توجه به موارد ذکر شده انجام می گیرد. فراموش نکنید که این معیارها تاثیر مستقیمی را در نوع بینی انتخاب شده از سوی شما دارند. در ادامه با ایده آل ترین فرم های بینی برای هر صورت آشنا خواهیم شد.

زیباترین بینی برای هر صورت

طبق مطالعات صورت گرفته، برای هر صورت فرم بینی مطلوبی وجود دارد که پزشک به وسیله آن ها به انجام جراحی می پردازد. در واقع ممکن است در حین جراحی، پزشک به اعمال تغییرات جزئی نیز بپردازد. بنابراین پاسخ به این سوال که کدام بینی زیباتر است؟، بسیار سخت می باشد. با این حال این موارد از متداول ترین گزینه ها برای هر صورت هستند.

  • صورت های بیضی جزو صورت هایی هستند که جراحی آن ها نیاز به هنر دست پزشک دارد. زیباترین بینی برای صورت های بیضی به شکل کشیده و باریک است.
  • صورت گرد ممکن است از ویژگی های مختلفی بهره مند باشد که پزشک باید آن ها را بشناسد. بهترین بینی برای صورت گرد، بینی کوچک و نسبتا کوتاه است. عامل هایی همچون پهن بودن صورت در اعمال تغییرات بر روی ساختار بینی موثر هستند.
  • بهترین بینی برای صورت های قلبی بی شک بینی های کوچک و فانتزی هستند که چهره جذابی را به وجود می آورند.
  • صورت های الماسی نیز به دلیل حساسیت بالای خود باید طبق نظر یک پزشک متخصص جراحی شوند. بهترین بینی برای صورت الماسی، از ویژگی هایی همچون باریک بودن، کشیده بودن و ظرافت بهره مند است.
  • بینی مناسب برای صورت های مستطیلی، بینی هایی هستند که ارتفاع بیشتری را دارند. پزشک در جراحی بینی صورت های مستطیلی معمولا تلاش می کند تا قسمت پایانی بینی را کمی پهن تر کند.

جراحی بینی طبیعی در مجموعه های معتبر

همان گونه که متوجه شدید، هنر دست پزشک تاثیر مستقیمی را در جراحی بینی شما دارد. برای این که بتوانید به شکل بهتری با پاسخ این سوال که چه بینی به چه صورتی میاد؟، آشنا شوید، نیاز است تا با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید. مجموعه جراحی بینی سه رخ به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای جراحی متقاضیان به شمار می رود. این مجموعه زیبایی موفق شده با حضور پزشکانی همچون دکتر ابوالقاسم هاشمی و دکتر سهند کیا، محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. در همین راستا شما می توانید با تعیین نوبت خود از طریق بستر ایجاد شده، مشاوره لازم را در رابطه با بهترین بینی برای صورت خود به دست بیاورید.

 

بیشتر بخوانید: بینی نیمه فانتزی به چه صورت‌هایی میاد؟

لطفاً امتیاز خود را به این مطلب ثبت کنید

روی نماد ستاره بزنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز امتیاز خود را ثبت نکرده اید؟! خوشحال می شویم میزان رضایت شما را بدانیم

امتیاز شما ثبت شد از شما متشکریم :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

خیلی متاسفیم که این مطلب برای شما مفید نبود

ما را در بهبود این پست یاری کنید

لطفا پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید که چطور میتوانیم مفیدتر باشیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا