عمل بینی

عمل بینی برای صورت گرد

0
(0)

عمل بینی برای صورت گرد با بهترین فرم ها

امروزه افراد زیادی در سراسر جهان از جمله ایران علاقه مند به انجام جراحی های زیبایی مختلف از جمله جراحی بینی هستند. جراحی بینی از جمله عمل های زیبایی به شمار رفته که مخصوص بانوان نیست و آقایان زیادی از آن استفاده می کنند. شاید در دهه های گذشته هنگامی که صحبت از جراحی بینی می شد، تمامی افراد بر این عقیده بودند که تنها یک فرم برای تغییر بینی وجود دارد. با این حال شرایط در دنیای امروزی بدین شکل نبوده و هر صورت با توجه به ساختاری که دارد، باید طبق فرم بینی مخصوصی جراحی شود. برای مثال عمل بینی برای صورت گرد باید با توجه به معیارهای زیبایی مختلفی برای صورت گرد انجام بگیرد. عدم توجه به این موارد در نتیجه نهایی حاصل شده تاثیرگذار است.

در سال های گذشته مجموعه های زیبایی جراحی بینی، مشاوره های مخصوصی را برای عمل بینی متناسب با هر صورت در نظر گرفته اند. با این حال بخشی از متقاضیان دارای صورت گرد هستند و قصد دارند تا بهترین فرم عمل بینی برای صورت گرد را شناسایی کنند. در همین راستا قصد داریم تا مسائل مختلفی را در رابطه با جراحی بینی برای صورت گرد مورد بررسی قرار دهیم.

عمل بینی برای صورت گرد

عمل بینی به عنوان یکی از بهترین راهکار ها برای بهبود زیبایی چهره است که از سوی افراد زیادی انجام می گیرد. با این حال باید قبل از هرچیزی معیارهای بهترین عمل بینی برای صورت گرد را مورد بررسی قرار داد. بهترین فرد برای شناسایی و تطبیق سازی این معیارها، قطعا پزشک می باشد. با این وجود ما قصد داریم تا برخی از نکات مهم در رابطه با عمل بینی برای صورت گرد را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که عمل بینی برای صورت گرد باید به گونه ای باشد که تعادل را در صورت فرد ایجاد کند. ممکن است افرادی که از صورت های گرد بهره مند هستند، دارای ویژگی هایی همچون چال گونه و … باشند. قطعا جراحی بینی باید با توجه به این موارد انجام بگیرد تا بهترین نتیجه از عمل بینی حاصل شود.

نکات مهم در عمل بینی برای صورت گرد

برای این که بتوانید در عمل بینی برای صورت گرد بهترین انتخاب را داشته باشید، باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید. چهره های گرد از جمله چهره هایی هستند که با جراحی مناسب بینی می توانند تا چندین برابر زیباتر شوند. بنابراین در نظر گرفتن این نکات قطعا در نتیجه نهایی حاصل شده از جراحی آن ها موثر خواهد بود.

  • بررسی جزئیات چهره به صورت کاملا دقیق از اصلی ترین نکات برای عمل بینی صورت گرد به شمار می رود. این موضوع بدین معناست که تمامی عناصر تشکیل دهنده چهره شما اعم از ابرو، چشم، ویژگی های زیبایی و … باید بررسی شوند.
  • سعی کنید با پزشک خود در چندین جلسه در رابطه فرم بینی دلخواه خود صحبت کنید. گرفتن مشاوره های لازم در نتیجه نهایی اثر دارد.
  • ویژگی های چهره خود را شناسایی کنید. وجود تناسب لازم در میان ویژگی های چهره شما و فرم دلخواه بینی موجب بهبود رضایت بیمار از جراحی می شود.
  • در تمامی شرایط تلاش کنید تا نتیجه حاصل شده از عمل بینی برای صورت گرد طبیعی باشد. سعی کنید تا با درنظر گرفتن موارد فوق، یک نتیجه طبیعی را برای جراحی بینی خود به وجود بیاورید.
  • انتخاب یک پزشک مجرب و متخصص در جراحی هرچه بهتر بینی شما تاثیرگذار است. بنابراین این مورد را فراموش نکنید و با انتخاب یک پزشک مجرب روند جراحی خود را بهتر دهید.
عمل بینی صورت گرد
عمل بینی صورت گرد

بهترین فرم بینی برای صورت گرد چیست؟

به دلیل این که چهره های گرد از هیچ زاویه ای در صورت خود بهره مند نیستند، به راحتی قابل تشخیص می باشند. معمولا پیشانی چهره های گرد بلند است و از چانه پر برخوردار می باشند. بینی های نیمه فانتزی و نسبتا استخوانی به عنوان بهترین گزینه برای عمل بینی صورت های گرد شناخته می شوند. بینی جراحی شده در صورت های گرد باید کمی کوچک باشد و میزان ارتفاع آن با توجه به پهن بودن صورت تعیین شود. نوک بینی صورت های گرد باید مقدار بسیار کمی نوک تیز باشد تا تعادل لازم را در چهره شما به وجود بیاورد. در صورت های گرد باید توجه بسیار زیادی به بینی موردنظر شود. مشورت با یک پزشک متخصص به منظور انجام هرچه بهتر این جراحی، می تواند به شما کمک زیادی کند.

جراحی بینی صورت گرد در بهترین مجموعه عمل بینی

همان گونه که گفته شد، معیارهای گوناگونی در عمل بینی برای صورت گرد موثر هستند. با این حال انتخاب یک مجموعه معتبر برای بهتر شدن نتیجه نیز مهم است. مجموعه زیبایی سه رخ به واسطه حضور دکتر سهند کیا و دکتر ابوالقاسم هاشمی به عنوان یکی از گزینه های مطرح برای انجام این جراحی شناخته می شود. شما می توانید به وسیله مشاوره پزشکان ما ضمن انتخاب یک فرم ایده آل برای جراحی، نتایج بهتری را برای خود رقم بزنید.

 

بیشتر بخوانید: پیج بهترین دکتر عمل بینی در تهران

لطفاً امتیاز خود را به این مطلب ثبت کنید

روی نماد ستاره بزنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز امتیاز خود را ثبت نکرده اید؟! خوشحال می شویم میزان رضایت شما را بدانیم

امتیاز شما ثبت شد از شما متشکریم :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

خیلی متاسفیم که این مطلب برای شما مفید نبود

ما را در بهبود این پست یاری کنید

لطفا پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید که چطور میتوانیم مفیدتر باشیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا