عمل بینی

ترمیم بینی بعد از چند ماه

0
(0)

چرا ترمیم بینی بعد از چند ماه نیاز است؟

عمل بینی به عنوان یکی از جراحی های زیبایی بسیار پرطرفدار در کشور ایران شناخته می شود که از سوی افراد زیادی استفاده می شود. همان طور که می دانید، با مرور زمان تعداد متقاضیان جراحی بینی نیز بسیار بیشتر از گذشته شده است. بسیاری از افراد با انتخاب نادرست پزشک موردنظر خود، موجب ایجاد نتیجه ای نامطلوب می شوند. این فرآیند باعث می شود تا بیماران مختلف مجددا نیاز به ترمیم بینی بعد از چند ماه داشته باشند. لازم است که بدانید، ترمیم بینی برای تمامی افرادی که در گذشته عمل بینی را انجام داده اند، ضروری نیست. در واقع برخی از افراد که در پروسه جراحی خود نتیجه رضایت بخشی را به دست نیاورده اند، باید از ترمیم بینی استفاده کنند.
در سال های گذشته پزشکان بسیار زیادی پس از انجام جراحی بیماران خود، اقدام به ترمیم بینی بعد از چند ماه کرده اند. این مسئله می تواند نشان از عدم رضایت بیمار یا مشکلات مختلف برای او باشد که منجر به جراحی مجدد بینی خواهد شد. در ترمیم بینی مشکلات قبلی به صورت کامل رفع خواهند شد و بیمار می تواند نتیجه رضایت بخشی را نیز داشته باشد.

ترمیم بینی بعد از چند ماه
بهترین افراد برای ترمیم بینی

واجدین شرایط برای ترمیم بینی بعد از چند ماه

بسیاری از افرادی که تصمیم به جراحی بینی برای بار اول می گیرند، سخت گیری های گوناگونی را در این زمینه دارند. سخت گیری در مسائل مختلف برای بهبود نتیجه قطعا خوب است اما زمانی که بیش از اندازه شود، باعث ایجاد یک نتیجه بر خلاف تصور بیمار خواهد شد. در همین راستا یکی از مسائلی که باعث می شود تا شما در میان واجدین شرایط برای ترمیم بینی بعد از چند ماه قرار بگیرید، این موضوع است. علاوه بر مورد ذکر شده، افراد دیگری نیز وجود دارند که به عنوان گزینه های مناسبی برای ترمیم بینی به شمار می روند. در ادامه با برخی از آن ها آشنا خواهیم شد.
• افرادی که بینی آن ها در یک حادثه آسیب می بیند.
• افرادی که پس از جراحی بینی خود دچار مشکلات تنفسی شده اند و نمی توانند به خوبی نفس بکشند.
• افرادی که بینی آن ها پس از جراحی اصلاح نشده و همچنان ایرادات قبلی به چشم می خورد.
• افرادی که با مشورت پزشک به این نتیجه رسیده اند که نتیجه مناسب شکل نگرفته است.

ترمیم بینی بعد از چند ماه
تفاوت جراحی بینی اولیه و ترمیم

آیا جراحی بینی اولیه با جراحی بینی ترمیمی تفاوت دارد؟

یکی از معضلات اصلی بسیاری از بیمارانی که قصد ترمیم بینی بعد از چند ماه را دارند، این موضوع بوده که تفاوت هایی در میان جراحی اولیه و ترمیم وجود دارد. در واقع این تفاوت ها باعث می شود تا بسیاری از بیماران در ترمیم مجدد تجدیدنظر کنند. برای مثال، مشاهده نتیجه حاصل از ترمیم طولانی تر خواهد بود. همچنین مدت زمان بهبودی این افراد بیشتر می شود. در بسیاری از شرایط آن دسته از افرادی که دارای پوست ضخیم هستند، به مدت زمان یک الی دو سال در انتظار بهبود عوارض ناشی از ترمیم بوده اند. علاوه بر این مسئله فرآیند ترمیم بینی بعد از چند ماه باید حتما زیر نظر یک پزشک مجرب انجام بگیرد. ترمیم پروسه ای فشرده تر از جراحی اولیه است. تخصص بالای پزشک در ترمیم بینی باعث خواهد شد تا شما بتوانید شاهد نتیجه رضایت بخش تری باشید.

نکته های مهم برای ترمیم بینی بعد از چند ماه

اگر قصد دارید تا به انجام ترمیم بینی بعد از چند ماه بپردازید، باید حتما نکات مختلفی را در این زمینه مدنظر داشته باشید. افراد زیادی پس از ترمیم نیز به نتایج دلخواه خود دست نیافته اند و از انجام ترمیم پشیمان شده اند. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا این نکات را از دست ندهید.
برای ترمیم بینی بعد از چند ماه، با خود صادق باشید و از دلایل منطقی برای ترمیم مجدد بینی خود استفاده کنید.
• تلاش کنید تا تمامی انتظارات خود را از بینی مدنظر خود به پزشک موردنظر ارائه دهید. مشورت دقیق و جزئی با پزشک موجب ایجاد یک نتیجه درخشان تر می شود.
• انتظار خود را از ترمیم بینی بیش از اندازه بالا نبرید.
• برای این که بتوانید در ترمیم بینی بعد از چند ماه بهترین نتیجه را مشاهده کنید، باید حتما به سراغ پزشکان معتبر بروید.
• سعی کنید در مراقبت های پس از ترمیم به بهترین شکل عمل کنید تا بینی شما مجددا دچار آسیب نشود.

ترمیم بینی بعد از چند ماه
ترمیم بینی زیرنظر بهترین پزشکان

ترمیم بینی در مجموعه زیبایی سه رخ

تنها مراکز معتبر از توانایی لازم برای ایجاد شرایط مناسب به منظور ترمیم بینی بعد از چند ماه بهره مند هستند. مجموعه زیبایی سه رخ به عنوان یکی از مراجع معتبر برای ترمیم بینی به شمار می رود. مجموعه سه رخ با حضور دکتر ابوالقاسم هاشمی و دکتر سهند کیا موفق شده تا به عنوان یکی از بهترین مراکز برای ترمیم بینی به شمار برود. در همین راستا تمامی بیماران می توانند با مشورت گیری از متخصصین مجموعه سه رخ، با آگاهی بیشتری به انجام ترمیم بپردازند.

بیشتر بخوانید: بزرگ شدن بینی بعد از عمل

لطفاً امتیاز خود را به این مطلب ثبت کنید

روی نماد ستاره بزنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز امتیاز خود را ثبت نکرده اید؟! خوشحال می شویم میزان رضایت شما را بدانیم

امتیاز شما ثبت شد از شما متشکریم :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

خیلی متاسفیم که این مطلب برای شما مفید نبود

ما را در بهبود این پست یاری کنید

لطفا پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید که چطور میتوانیم مفیدتر باشیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا