بینی طبیعیبینی نیمه فانتزیعمل بینی

بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی؟

0
(0)

هنگامی‌ که صحبت از عمل جراحی زیبایی بینی به میان می‌آید، شاید شما از خود بپرسید که بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی؟ این سؤال جزو آن دسته از سوالاتی است که همه زیبا جویانی که به‌ دنبال بهبود شرایط بینی خود هستند، ممکن است بپرسند. هنگامی‌ که شما تصمیم می‌گیرید تا بینی خود را عمل کنید، اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که فرم بینی مد نظرتان را پیدا کنید. در برخی موارد ممکن است پیدا کردن فرم بینی مد نظر، سخت باشد. شاید شما ندانید که دقیقاً چه نوع بینی می‌تواند برای زیباتر کردن صورت شما مناسب باشد.

خوشبختانه بسیاری از پزشکان، در حال حاضر تلاش می‌کنند تا با استفاده از تکنیک‌های زیبایی‌ شناسی چهره، به شما کمک کنند تا متوجه شوید کدام فرم بینی می‌تواند علاوه‌ بر بهبود و اصلاح ظاهر بینی، به شما کمک کند تا ظاهر صورت خودتان را نیز بهبود ببخشید. ما در ادامه این مقاله قصد داریم برای شما در رابطه با تفاوت‌های بینی طبیعی و نیمه فانتزی صحبت کنیم و به شما بگوییم که کدام فرم بینی می‌تواند گزینه بهتری برای شما باشد. اگر به‌ دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما همراه باشید. (جهت اطلاع از هزینه عمل بینی نیز روی لینک کلیک کنید)

بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی 

برای‌ اینکه شما متوجه شوید بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی، باید راجع‌ به ویژگی‌های هر دو این سبک‌های جراحی اطلاعات کسب کنید. ما در ادامه سعی داریم برای شما در رابطه با سبک جراحی بینی طبیعی و همچنین سبک جراحی بینی نیمه فانتزی صحبت کنیم.

 

عمل بینی طبیعی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

عمل بینی طبیعی همان‌ طور که از نام آن پیداست عمل جراحی است که به شما کمک می‌کند تنها به اصلاح ظاهر بینی خود بپردازید و نقص‌های موجود در آن را برطرف سازید. در این عمل، قوسی روی بینی شما ایجاد نمی‌شود و ممکن است که به‌ طور کلی، بینی شما تغییر چندانی نکند. اگر دوست دارید فرم بینی خودتان را اصلاح کنید تا بتوانید ایرادات موجود در آن را از بین ببرید اما در عین‌ حال دوست ندارید بینی شما زیادی کوچک شود یا فرم بینی‌های عملی را به خود بگیرد، بینی طبیعی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. ویژگی‌های بینی بعد از عمل بینی طبیعی برای شما در ادامه نام‌ برده شده‌ است

 

  • یک بینی طبیعی دارای قوس غیر طبیعی نیست
  • در عمل طبیعی بینی، فاصله بین اجزایی متفاوت صورت مورد بررسی قرار می‌گیرد و به‌ لحاظ اندازه‌های استاندارد این فاصله تنظیم می‌شود.
  • بیمار امکان این را دارد که تغییراتی را بر اساس سلیقه خود در ظاهر بینی طبیعی خود ایجاد کند
بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی
بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی

عمل بینی نیمه فانتزی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

در مقابل عمل بینی طبیعی، عمل بینی نیمه فانتزی وجود دارد. البته ممکن است که برخی علاقه‌مندان دوست داشته باشند تا بینی خودشان را به ظاهر تمام فانتزی دربیاورند. عمل بینی نیمه فانتزی عملی است که در آن علاوه‌ بر اصلاح ایرادات بینی، اندازه آن نیز کوچک می‌شود. اگر دوست ندارید تا بینی شما حالتی طبیعی بگیرد و همچنین به‌ دنبال کوچک شدن زیاد از حد بینی خود نیز نیستید، جراحی نیمه فانتزی انتخاب خوبی خواهد بود.

در این عمل معمولاً بینی شما مقداری قوس می‌گیرد که این قوس می‌تواند حالت زیبایی به چهره شما ببخشد. نوک بینی در این عمل، نسبتاً کوچیک می‌شود اما این کوچک شدن نوک بینی آسیبی به سیستم تنفسی و روند نفس کشیدن شما وارد نخواهد کرد. به‌ طور کلی بینی‌های نیمه فانتزی، بینی‌های نسبتاً دوست‌داشتنی کوچکی هستند. البته بهتر است که حتماً قبل‌ از شروع روند عمل، شما در رابطه با ویژگی‌های چهره خود و مناسب‌ترین حالت بینی برای آن تحقیق نمایید تا در ادامه مشکلی به‌ لحاظ سنخیت فرم بینی با صورتتان به وجود نیاید. ویژگی‌های بینی نیمه فانتزی برای شما در ادامه نام‌ برده شده‌ است.

 

  • این بینی‌ها دارای قوس دوست‌داشتنی هستند
  • بینی نیمه فانتزی تیغه‌ای بسیار نازکی دارد
  • معمولاً نوک بینی در روند عمل جراحی بینی نیمه فانتزی مقداری رو به بالا کشیده می‌شود.

چگونه می‌توانیم متوجه شویم بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی؟

اگر به‌ دنبال پیدا کردن پاسخی برای این سؤال هستید که بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی بهتر است که حتماً از پزشک خود کمک بگیرید. پزشکانی که در زمینه جراحی زیبایی بینی فعالیت می‌کنند، علاوه بر داشتن تخصص در زمینه اصلاح بینی، می‌توانند در رابطه با مناسب‌ترین فرم بینی برای صورت شما نیز اطلاعاتی را ارائه کنند. به واسطه همین موضوع است که شما امکان این را خواهید داشت که با مشاوره گرفتن از پزشک خود، متوجه شوید که  چه نوع حالت بینی برای شما مناسب است.

 

 جمع‌بندی

در این محتوا، برای شما در رابطه با تفاوت‌های بینی طبیعی یا نیمه فانتزی صحبت کردیم و راهنمای شما در زمینه انتخاب بهترین فرم بینی در این زمینه بودیم. اگر به‌ دنبال عمل جراحی زیبایی بینی هستید، سعی کنید که حتماً قبل‌ از شروع روند جراحی، در رابطه با مناسب‌ترین فرم بینی برای صورت خود تحقیق کنید. در این شرایط است که می‌توانید تغییرات مناسبی را در صورت خود ایجاد نمایید.

 

بیشتر بخوانید: مصرف قرص چاقی بعد از عمل بینی

لطفاً امتیاز خود را به این مطلب ثبت کنید

روی نماد ستاره بزنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز امتیاز خود را ثبت نکرده اید؟! خوشحال می شویم میزان رضایت شما را بدانیم

امتیاز شما ثبت شد از شما متشکریم :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

خیلی متاسفیم که این مطلب برای شما مفید نبود

ما را در بهبود این پست یاری کنید

لطفا پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید که چطور میتوانیم مفیدتر باشیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا