عمل بینی

بزرگ شدن بینی بعد از عمل

0
(0)

بزرگ شدن بینی بعد از عمل به دلیل چیست؟

جراحی بینی به عنوان یکی از بهترین راهکارها برای افزایش جذابیت های چهره به شمار می رود که تاثیر بسیار زیادی را دارد. امروزه بانوان و آقایان بسیار زیادی در سراسر جهان از جمله ایران به جراحی بینی تحت نظر پزشکان مختلف می پردازند. یکی از مسائل مهم در رابطه با جراحی بینی، مربوط به بعد از عمل می شود که ممکن است برای افراد مختلفی رخ دهد. بزرگ شدن بینی بعد از عمل جزو اتفاقاتی به شمار می رود که معمولا برای بیماران زیادی اتفاق افتاده است. اگرچه بزرگ شدن بینی بعد از عمل مسئله ای طبیعی است، اما باید آگاهی لازم را در رابطه با آن داشته باشید. در بسیاری از شرایط این مسئله می تواند اعلانی برای وجود مشکل در بینی شما باشد.
در سال های گذشته مجموعه های زیبایی بسیار زیادی تاسیس شده اند که به جراحی بینی به صورت تخصصی پرداخته اند. این مراکز تلاش می کنند تا با شرح دلایل بزرگ شدن بینی بعد از عمل، دغدغه های بیمار را در این زمینه رفع کنند. با این حال بزرگ شدن بینی می تواند به دلیل التهاب بینی بعد از عمل و مواردی از این قبیل باشد. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

بزرگ شدن بینی بعد از عمل
چرا بینی پس از عمل ورم می کند؟

دلایل بزرگ شدن بینی بعد از عمل

همان گونه که می دانید، در پروسه جراحی بینی، پزشک متخصص به وسیله برش هایی که بر روی سطح بینی به وجود می آورد، در ساختمان بینی تغییراتی را اعمال خواهد کرد. تغییرات به وجود آمده باعث می شود تا ساختار کلی بینی نسبت به قبل به هم بریزد و در نتیجه بدن فرد نمی تواند به یکباره با این موضوع کنار بیاید. در واقع اعصاب پیرامون این عضو، دچار صدمه می شوند و برای ترمیم نیاز به بازه های زمانی مختلف خواهند داشت. یکی از دلایل بزرگ شدن بینی بعد از عمل آسیب دیدن همین عصب ها می باشد. این عارضه هنگامی تشدید خواهد شد که شما در حال انجام چندمین جراحی زیبایی خود باشید. پزشکان معتقد هستند که اگر تعداد جراحی های بینی شما زیاد باشد، تورم به وجود آمده بسیار بیشتر خواهد بود.
با وجود تمامی موارد ذکر شده، بزرگ شدن بینی بعد از عمل موضوعی طبیعی است. با این حال این مسئله تا مدت زمان دو ماه طبیعی خواهد بود و پس از آن باید پیگیری شود. علائم گوناگون در ورم بینی بعد از عمل موثر هستند که آن ها را بررسی خواهیم کرد.

بزرگ شدن بینی بعد از عمل

راهکارهای رفع ورم بینی

عامل های موثر در بزرگ شدن بینی بعد از عمل

عوامل گوناگونی وجود دارند که در بزرگ شدن بینی بعد از عمل موثر خواهند بود. در ادامه با برخی از مهم ترین عوامل آشنا خواهیم شد.
• التهاب اولیه که موضوعی کاملا طبیعی است که و میزان آن وابسته به شرایط هر فرد می باشد. بزرگ شدن بینی در چنین شرایطی طبیعی بوده و عامل هایی همچون نوع پوست، میزان برش و … در آن تاثیرگذار هستند.
• در بسیاری از شرایط ممکن است پوست افراد نیز دچار التهاب شود. این التهاب موجب بزرگ شدن بینی بعد از عمل نیز می شود. در واقع علت این تورم به منظور ترمیم شدن نواحی آسیب دیده می باشد.
• در برخی اوقات بزرگ شدن بینی بعد از عمل نشان از فیبروز است. تورم فیبروز اغلب مخصوص بینی های گوشتی بوده و هنگامی رخ می دهد که سایز بینی بسیار کوچک شود. با انتخاب پزشک معتبر می توان از این عامل جلوگیری نمود.

راهکارهای موثر برای رفع التهاب بینی

همان گونه که متوجه شدید، بزرگ شدن بینی بعد از عمل تحت شرایط مخصوصی رخ می دهد که به برخی از آن ها پرداختیم. با این حال باید بدانید که پزشکان مختلف برای رفع ورم بینی بعد از عمل به استفاده از روش های موثری می پردازند. یکی از این روش ها تزریق کورتن می باشد. ماده کورتن اغلب برای افرادی تزریق می شود که دارای پوستی ضخیم و بینی گوشتی هستند. این افراد به دلیل ساختار چهره خود، باید مدت زمان بیشتری را برای رفع تورم بینی خود منتظر بمانند. لازم به ذکر است که مدت زمان کاهش ورم بینی برای این افراد بسیار کند پیش می رود.

بزرگ شدن بینی بعد از عمل

انتخاب پزشک معتبر برای کاهش عوارض عمل بینی

انتخاب مجموعه زیبایی معتبر، برای جلوگیری از عوارض بینی

هنگامی که پزشک متخصص شما برای جراحی بینی به استفاده از روش ها و تکنیک های روز دنیا بپردازد، قطعا عوارضی همچون بزرگ شدن بینی اتفاق نخواهد افتاد. بزرگ شدن بینی بعد از عمل مسئله ای طبیعی است، اما میزان شدت آن با توجه به مقدار برش، ساختار پوست و … تعیین می شود. جراحی صورت گرفته از سوی پزشک نیز در بزرگ تر شدن بینی موثر خواهد بود. انتخاب پزشکان مجربی همچون دکتر سهند کیا و دکتر ابوالقاسم هاشمی می تواند شما را در این مسیر کمک ویژه ای کند. مجموعه زیبایی سه رخ با حضور دکتر کیا و دکتر هاشمی موفق شده تا به عنوان یکی از گزینه های اولویت مردم برای جراحی هرچه بهتر بینی شناخته شود.

بیشتر بخوانید: چه بینی به چه صورتی میاد؟

لطفاً امتیاز خود را به این مطلب ثبت کنید

روی نماد ستاره بزنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز امتیاز خود را ثبت نکرده اید؟! خوشحال می شویم میزان رضایت شما را بدانیم

امتیاز شما ثبت شد از شما متشکریم :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

خیلی متاسفیم که این مطلب برای شما مفید نبود

ما را در بهبود این پست یاری کنید

لطفا پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید که چطور میتوانیم مفیدتر باشیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا